Klanten geven ons een 8.7! Onze app is al 150.000 keer gedownload.

Extra informatie Europa pechhulp

Wat vervelend dat je pech hebt, fijn dat we je mogen helpen

Je hebt net afgesproken met één van onze medewerkers dat er een hulpdienst wordt gestuurd. De hulpdienst brengt je naar de dichtstbijzijnde garage. Soms kan de hulpdienst je ter plekke verder helpen. In dit geval zal de hulpdienst dit op de pechlocatie met je bespreken.

Heb je pech buiten kantoortijden?
En kan je auto niet ter plaatse gerepareerd worden? Dan neemt de hulpdienst je mee. De eerstvolgende werkdag word je alsnog naar de dichtstbijzijnde garage gebracht door de hulpdienst. Let op: RoadGuard regelt geen overnachting en/of taxi voor je, dus ga hier zelf alvast mee aan de slag.

Tips van RoadGuard
1. De hulpdienst kan niet altijd iedereen meenemen. Dit betekent soms dat je zelf extra vervoer moet regelen naar de garage toe. Natuurlijk kan je de hulpdienst vragen of zij een taxi voor je kunnen bellen. Deze kosten zijn niet bij de prijs inbegrepen. Houd daar rekening mee.

2. Ben je je auto een paar dagen kwijt voor reparatie? De hulpdiensten weten vaak waar je een auto kunt huren. Wil je naar Nederland rijden met de huurauto? Ga dan naar de internationale verhuurders, zoals Sixt, Avis, Hertz of Europcar. Let op: je hebt vaak een credit card nodig om een auto te huren. Deze kosten zijn niet inbegrepen in het vaste tarief van RoadGuard.

3. RoadGuard organiseert nog geen transport terug naar Nederland. Wil je dit wel? Vraag dan de hulpdienst welke mogelijkheden er zijn of bel een Nederlands bergingsbedrijf. Zij kunnen je hiermee helpen. Let op: dit zijn extra kosten en niet in de vaste prijs inbegrepen.

Betalen
Wij zorgen dat de betaling van € 199,- binnen 14 dagen wordt afgeschreven van het bankrekeningnummer dat je ons hebt doorgegeven. En we sturen je een factuur via de e-mail. Zo heb je er helemaal geen werk van!

We wensen je een voorspoedig vervolg van je reis.

Het RoadGuard Team